tirsdag 24. august 2010

{ b o k s t a v f e s t }

I går var det duket for årets bokstavfest for alle 3 viskomklassene :) Da skal man rett og slett kle seg ut som noe/noen som har samme forbokstav som deg selv :) Veldig kjekk måte å huske navn på, og utrolig gøy!! Det manglet ingenting på kreativiteten for det var mange fantastiske kostymer! Utrolig fascinert og imponert :D Selv hadde jeg ikke fått forberedt meg så godt, så da gjelder det å improvisere :) Bestemte meg dagen før for å være Marie Antoinette, intet mindre ;) Fant fram det jeg hadde av blonder og stæsj. Kjole, undertøy, gardiner, smykker osv. Polstret hoftene og satte opp håret rundt en oasis :D Blek sminke og skjønnhetsflekk og -voilá- rokokkodronning :) Elsker å lage kostymer med det jeg finner rundt meg uten at det må koste en formue. Alt jeg kjøpte for anledninga var en oasis til 20 kr! :) Veldig fornøyd! I tillegg vant jeg kostymekonkurransen for "veteranene", altså andre og tredje klasse viskom :) Det satte jeg veldig pris på!! Hadde ikke forventet det fordi der var maaange jeg ville stemt på! Men takk ♥ Kvelden ble helt vidunderlig og jeg er så glad i denne gjengen altså! Her kommer et lite utvalg av kostymer :) Nyt!
 
B-gjengen var representert

 
Mowgli 

 
Cheerleader

 
Slips

 
Jason Mraz

 
Koselig Kunstner

 
Nydelig Narr

 
Hanne huleboer

 
Turtelduene ♥

 
Huldra og Marie Antoinette

  
Huldra

 
Ivrig aerobicinstruktør

 
M.Antoinette og Pete Maveric (Top Gun)

 
Selveste Tom Jacoby (vår kunst/-designlærer)! Fab!


1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...