fredag 8. juni 2012

TAKK, Drammen


Tre år i Drammen er forbi. Hybelen er tømt og vasket, kofferten er pakket og jeg har bachelorgraden i lomma. Det er en underlig mix av følelser som strømmer gjennom meg nå; Stolthet, glede, vemodighet, spenning... Det har vært tre fantastiske år i en nydelig by, med den beste klassen jeg kunne ønsket meg! Jeg har fått venner for livet og vil alltid minnes studietida her med et stort smil! Jeg har også fått muligheten til å komme nærmere mine venner fra kongsbergtida, og det betyr også mye for meg :) Det er alltid vemodig å forlate noe som har vært så bra. Samtidig vet jeg at dette er starten på noe nytt og enda bedre, og de det er tyngst å forlate er også de jeg tar med meg videre i mitt nye kapittel ;) Nå skal jeg nyte sommeren i nord og designe framtida mi! TAKK, Drammen! <3

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...